dimecres, 9 de gener del 2013

Farem camí junts..

Molt bon any a tothom!!

Després d'un any molt complicat en el món de l'esport, després d'haver superat dues lesions llargues, encaro el 2013 amb totes les ganes que un esportista pot tenir. Deixar enrere un esport que m'ha anat seguint durant tants anys (futbol sala) no és fàcil, però la lesió de genoll em fa replantejar-me moltes coses i escollir un camí, i aquest és el del triatló. Tinc moltes ganes de seguir entrenant i arribar a Salou per encarar el mig ironman, que és la fita més important de l'any, juntament amb la marató de Barcelona.

L'únic que demano és que la gran família que tenim, l'equip d'Evolutrion, segueixi vivint aquest esport sanament i que seguim fent del triatló una manera de viure. 

Aquestes dues pendones, les Adidas Glide 4, són les que m'estan acompanyant i em seguiran acompanyant entrenament rere entrenament, i espero que em marquin les petjades correctes per poder portar els resultats que persegueixo! No les utilitzaré per competir, únicament per entrenar, i de moment van de fàbula (excepte alguna que altre butllofa). Us les presento a continuació, són una mica tímides, no ho tingueu en compte: 


Ja van uns quants kilòmetres amb elles, unes quantes butllofes, però s'ha d'acostumar el peu fins que quedi com un guant! De moment anem fent camí fins arribar a les probes amb la máxima preparació possible.

Espero que en el 2013 pogueu realitzar tots els objectius possibles, sempre respectats per les lesions i imprevistos. Tot, al final, serà recompensat si hi ha esforç!!


En la següent publicació us presentaré les bambes per la competició, són molt xules!!

*Seguim entrenant*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada