dissabte, 16 de febrer del 2013

Preparat per nadar!


Per tancar amb el tema de la vestimenta de natació, només em queda per ensenyar-vos el tratge que utilitzo gairebé a diari. I la qüestió és: tratge o banyador convencional (curt)? 

En els meus inicis de natació sempre vaig utilitzar banyador curt, majoritari en els nadadors pel fet de que és més lleuger i no hi ha tant fregament amb l'aigua. A més, el banyador curt és molt còmode i petit, pel que no ocupa gaire espai i és senzill de rentar i guardar. 
Però personalment prefereixo el banyador tipus tratge, que és el que s'utilitza a les triatlons. I molts podeu pensar: però perquè el tipo tratge si estàs més envotit, és més gran i t'apreta més? Doncs us diré que per mi és més còmode, em sento més arrapat i és com si tot el meu cos nadés a una. A més, d'aquesta manera m'acostumo a nedar sempre amb la mateixa peça que utilitzaré a les triatlons i per tant, la força que he d'emprendre a les braçades ja la tindré controlada. Però aquí cadascú utilitza el que li sigui més favorable, ja que les sensacions poden ser diverses i per tant, és impossible tenir content a tothom amb una peça en concret.

Per resumir una mica totes les entrades anteriors explicant les peces que utilitzo en la natació, us deixo aquestes fotos que vaig fer-me ahir en un dels meus entrenaments diaris.






*Seguim entrenant*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada