dimecres, 28 de novembre del 2012

Encetem temporada!

Amb una mica de retard us presento a l'equip de triatló EVOLUTRION Sant Boi. El diumenge vam fer la primera sortida d'hivern, i la meva primera sortida sèria que faig en la meva vida. Ni més ni menys que 85 km amb força desnivell. Sincerament tots són molt bons ciclistes i en saben molt d'aquest món, cosa que jo fluixejo bastant. Per a mi la bicicleta és la fita pendent per a poder encarar el mitg Ironman amb seguretat, i de ben segur que després de la gran classe de diumenge i les que queden, podré aprendre moltíssim d'aquests mestres!

El dia era perfecte, la temperatura adient i el sol ens va acompanyar durant tota la travessa. Vàrem fer 2 ports i el ritme va ser bastant elevat (pel meu nivell)... al dia següent ja em vaig enrrecordar del mal de cul i d'apretar els quàdriceps per fer les pujades jeje.

Ara només queda apendre del presi (Santi) i de tots els companys que segur que m'ajudaran a crèixer sobre la bicicleta i m'ensenyaran, com ja van fer, les bones tècniques per anar millorant! Va ser un dia esplèndit :)

*Seguim entrenant*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada