diumenge, 21 d’octubre del 2012

Comptant els dies...

Ja porto gairebé 4 mesos rere la meva operació de creuat i menisc, i els dies cada dia es fan més curts. La bicicleta ja s'ha convertit en la meva rutina dels caps de setmana, la piscina és la meva companya dels temps lliures d'entre setmana, i ara comença a entrar en joc el córrer. Fa dos dies ja vaig poder donar els primers bots, amb una mica d'inseguretat per tot el que suposa, però els 20 minuts ja van ser suficients per poder palpar els camí que encara queda. Personalment, crec que toca el millor, anar veient cada dia que poc a poc vaig agafant el to i que puc arribar a les fites marcades.

Si més no, no vui córrer, no vui cometre cap error que fagi tirar a terra els mesos lluitats prèviament... fins a llavors, cura i més cura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada