dissabte, 9 de febrer del 2013

Complements per a la piscina

Completant el post d'ahir, us deixo dos productes que també em fan companyia cada cop que vaig a la piscina...

Primer de tot us ensenyo algu molt apreciat, el meu gorro, es un gorro de piscina Turbo - Catalunya, amb la bandera per ambdues parts; gran regal de la meva germana, i que sempre el porto per entrenar; com va dir en Schuster al seu dia: "No hace falta decir nada más!"

I com a segon us ensenyo el MP3 aquàtic SPC internet Waterproof, molt molt útil perquè et fa desconectar de tot. És molt còmode, té un clip que te'l pots posar a la goma de les ulleres o al mateix tratge; quan fas unes piscines ni t'adones que el portes. Qui no ha estat nadant i al cap d'una estona s'ha cansat (no físicament) de la monotonia que suposa anar fent piscines?? Jo era un d'ells, però ara amb la música tot és més amè i el temps passa volant. Pel preu que té, és un producte que val molt la pena perquè ajuda a mantenir ritmes forts (si es segueix el ritme de la música) i fa de la natació un esport més divertit, proveu-ho!!

 
*Seguim entrenant*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada