dimecres, 12 de desembre del 2012

Nutrició durant la prova

Com en tota competició els practicants de l'esport s'alimenten de diferents productes per a mantenir el nivell físic quan les forces es debiliten o simplement per aguantar el ritme marcat. En el cas del triatló és molt comú prendre diferents productes.

Durant la proba cal portar als bidons de la bici algun líquid energètic. Personalment utilitzo NutriBike sabor taronja. A mi m'agrada molt tan el sabor que té com la frescor que em deixa. Són sobres de pols que barrejats amb aigua (2 sobres) donen la consistència necessària per tenir energia durant la bicicleta.

Durant la cursa també és necessari portar els "chupetins", que són càpsules de plàstic on dins porta una quantitat de gel de glucosa que donen un "pet" a tot el cos i fa aguantar i augmentar el nivell del cos. Sense saber-ne massa del tema, les conseqüències al prendre'l és que donen més sucre al cos i fa que els músculs aguantin els esforços i es reforcin.

I ara, gràcies a la tenda Aurun i al consell de'n Javi, he probat les barretes Nutrisport sabor yogur i estan boníssimeees!! En la última sortida en bicicleta les vaig probar i a més de ser molt bones, acollunants jeje, em van donar bones sensacions i em van servir molt per aguantar tota la tirada. De ben segur que les seguiré portant a sobre!


Ara, cambiant de tema, toca fer un descans ja que aquesta última setmana he patit una sobrecàrrega i m'ha tornat alguna que altre molèstia, així que millor prevenir, parar, visitar al metge, i ... seguir!!!


*Seguirem entrenant*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada